Arrowstar Boogschutters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd

3 posters

Go down

2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd Empty 2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd

Post  ruud Sun Jun 13, 2010 1:03 am

beste leden

ik ben ruud en verkoop voor mijn schoonvader zijn uitgebreide set voor linkshandigen. de set staat te koop op 2dehands.be ook op kapaza maar is compleet dezelfde advertentie.

ik hoop dat langs deze weg een persoon blij kan maken.

http://www.2dehands.be/sport-fitness/overige-sport-fitness/boogschieten/greenhorn-recurveboog-opbergkoffer-74344056.html?qq=greenhorn&pcpl=&pc_id=&afd=http://www.2dehands.be/sport-fitness/overige-sport-fitness/boogschieten/greenhorn-recurveboog-opbergkoffer-74344056.html?qq=greenhorn&pcpl=&pc_id=&afd=

om mijn verkoopsterein uit te breiden ben ik op zoek naar meerdere fora over boogschieten.

bedankt voor de tips en hopelijk is deze advertentie iets voor u.

ruud
dummy
dummy

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 2010-06-13

Back to top Go down

2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd Empty Re: 2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd

Post  Niels Tue Oct 05, 2010 12:26 pm

Een prijsindicatie zou handig zijn. Ik zie een Greenhorn SIRIUS, met triple ceramic carbon latten, dus topkwaliteit, maar de latten ze hebben de neiging om relatief stug te zijn qua "drawcurve", en broos te worden na intensief gebruik gedurende enkele jaren. Hoe oud is deze boog, en wat was het schietgedrag van de eigenaar? 2x of 5x trainen per week, , 50 pijlen of 200 pijlen per training, ...
De Greenhorn Sirius is een handvat van zeer goede kwaliteit, geschikt voor elke schutter die geen probleem heeft met een eerder zware boog.
De onderdelen zijn tevens van topkwaliteit, zie ik.

Tot zover mijn bescheiden mening.

Groeten,
Niels

Niels
bleuke
bleuke

Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 2009-11-29
Leeftijd : 39
Woonplaats : Buizingen

Back to top Go down

2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd Empty Re: 2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd

Post  Ludo Fri Oct 29, 2010 7:02 pm

't is ook een goed handvat om Barebow mee te schieten overigens

Ludo
ambras in de klas
ambras in de klas

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 2009-11-19
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dworp

Back to top Go down

2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd Empty Re: 2dehands materiaal enorm goed onderhouden en verzorgd

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum