Arrowstar Boogschutters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

gratis weg te geven

3 posters

Go down

gratis weg te geven  Empty gratis weg te geven

Post  Koen Sun Oct 24, 2010 9:35 pm

Geen idee of het in deze rubriek past (of dat het zelfs maar toegelaten is op dit forum maar dan reken ik op de administrators om het eraf te smijten), maar ik heb een eettafel en 8 stoelen om weg te geven.
Het is een uitschuifbare tafel, volledig in hout met houten stoelen met een zitting in gevlochten autogordel.
Op het tafelblad is een lichte beschadiging op een hoek (was een toonzaalmodel en had dit al toen we deze kochten).
De reden dat we deze wegdoen is dat onze Wouter allergisch is aan onze poezen en met dit type zitting krijgen we het allergeen er nooit meer uit.
Als de club er iets mee kan doen of als er een van de clubleden alleen gaat wonen of .......... maakt eigenlijk niet uit.
Bij ons staat het in de weg maar ik vind het een beetje zonde om naar het containerpark te brengen.

Koen
Volhouder
Volhouder

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 2010-08-05
Leeftijd : 51
Woonplaats : Dworp

Back to top Go down

gratis weg te geven  Empty Re: gratis weg te geven

Post  Ludo Tue Dec 07, 2010 1:04 am

Koen, maar waarom gaat de tafel dan mee weg?
Die heeft toch geen zittingen?

Ludo
ambras in de klas
ambras in de klas

Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 2009-11-19
Leeftijd : 55
Woonplaats : Dworp

Back to top Go down

gratis weg te geven  Empty Re: gratis weg te geven

Post  Koen Tue Dec 07, 2010 11:40 pm

Simpel, we hebben een volledig nieuwe eetkamer gekocht (die jij trouwens ineengevezen hebt, waarvoor nog altijd dank) en we hebben al een aantal kleine tafels staan in kelder en garage om vanalles op te zetten. Nog eentje meer neemt gewoon teveel plaats in.
En ik had ook gehoopt dat er meer mensen geinteresseerd zouden zijn in een set stoelen met bijpassende tafel. Dat laatste was dus gewoon mis gedacht.

Koen
Volhouder
Volhouder

Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 2010-08-05
Leeftijd : 51
Woonplaats : Dworp

Back to top Go down

gratis weg te geven  Empty Re: gratis weg te geven

Post  kyokukou Wed Dec 08, 2010 12:26 am

Probeer deze anders eens via kapaza en tweedhands te verkopen. Dan brengt u dat nog iets op.
kyokukou
kyokukou
ambras in de klas
ambras in de klas

Aantal berichten : 114
Registratiedatum : 2009-11-29
Leeftijd : 41
Woonplaats : Halle

Back to top Go down

gratis weg te geven  Empty Re: gratis weg te geven

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum